ZÁKAZNÍCKA PODPORA & ČASTÉ OTÁZKY A ODPOVĚDI



Těšíme se, že jste zavítali na náš internetový obchod, a pokud ještě váháte s koupí z důvodu neúplných informací, anebo máte otázky ohledně vaší objednávky, jsme vám plně k dispozici.

Pro efektivnější řešení možných situací, které mohou nastat v rámci objednávky nebo samotné aktivace hry, vám níže nabízíme seznam nejčastějších otázek, se kterými se na nás obracíte.

V případě, že máte jinou specifickou otázku, kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu prostřednictvím emailu nebo telefonicky, všechny údaje o kontaktech naleznete na konci stránky.



Jakým způsobem mi bude HRA doručena?



Všechny hry na naší internetové stránce jsou vám k dispozici ve formě digitálního klíče, jehož prostřednictvím si aktivujete vámi zvolenou hru na dané platformě a stáhnete si ji do počítače. Aktivační klíče ke hře jsou jedinečné, po aktivaci máte hru již navždy zálohovanou ve svém účtu, a můžete si ji odtud kdykoliv stáhnout, klidně i do více počítačů.

Už více nemusíte čekat na kurýra nebo si jít vyzvednout zásilku na poštu, digitální klíč vám odešleme EMAILEM ihned po obdržení peněz na náš účet. Hru tak můžete hrát již do půlhodiny od vytvoření objednávky, v závislosti na rychlosti instalace hry.

Aktivační klíč vám zašleme téměř ihned po přijetí platby, v případě online platby je to otázka sekund, bankovní převod trvá cca. 1 pracovní den.



Mohu ZRUŠIT nezaplacenou OBJEDNÁVKU?



Veškeré nezaplacené objednávky se automaticky stornují, před přijetím peněz nejsou závazné, a v případě potřeby si můžete klidně udělat druhou objednávku, s požadovaným způsobem platby.

Pokud jste byli přesměrováni do platební brány a platba byla neúspěšná, přijde vám pravděpodobně automaticky notifikace o zrušení objednávky. V případě, že jste zavřeli okno před přesměrováním, nebo jste platbu nezadávali, mohou vám staré objednávky zůstat ve stavu Čekání na platbu. Takové objednávky však nejsou závazné, můžete je klidně ignorovat.

Objednávky s bankovním převodem jsou stejně nezávazné před zaplacením, všechny nezaplacené objednávky považujte za zrušené. Pokud si přejete objednávku stornovat po odeslání peněz a nebyly vám ještě odeslány aktivační klíče, kontaktujte nás co nejdříve se žádostí o zrušení objednávky. Před odesláním aktivačního klíče ještě umíme objednávku stornovat a vrátit vám platbu, po odeslání klíčů to už bohužel není možné, z důvodu zveřejnění licenčního klíče.



Mohu aktivační KLÍČ použít OPAKOVANĚ?



Ne, aktivační klíč je jedinečný a jednorázový, avšak opakované použití klíče není nutné. Po aktivaci klíčem se vám hra automaticky přidá do vaší knihovny her v daném programu.

Pokud vás tedy po aktivaci klíče nepřesměrovalo automaticky na instalaci hry, nebo si hru chcete stáhnout později, stačí se přihlásit do svého účtu, ve kterém jste aktivační klíč poprvé použili, a přejít do Knihovny her. Odtud si hru můžete kdykoliv stáhnout, i do více počítačů.

Pokud vám při aktivaci hry vypisuje chybovou hlášku, že aktivační klíč byl již použit, ujistěte se nejprve prosím, zda vám hru po prvním pokusu nepřidalo do vaší knihovny her. Pokud tam aktivovanou hru nenajdete, kontaktujte nás prosím EMAILEM na info@gamershop.sk, obratem to budeme řešit jako reklamaci.

Do emailu prosím uveďte číslo vaší objednávky, jakým způsobem jste hru aktivovali a jaká chyba nastala. I když se jedná spíše o výjimky, je možné, že nám dodavatel poslal omylem nesprávný klíč nebo vznikla manuální chyba při přepisování klíče. Po zaslání potřebných dokladů vám co nejdříve odešleme nový aktivační klíč.



NEBYL mi doručen ŽÁDNÝ aktivační klíč na email.



Rychlost doručení aktivačního klíče závisí především na vámi zvolené platební metodě.

V případě bankovního převodu zpracování platby trvá standardně 1 pracovní den. Pokud jste odeslali peníze na náš účet, důležité je počkat na celý proces zpracování platebního příkazu, peníze na náš účet se automaticky nepřipíší po zadání platby. Ani tato forma platby však nemá dlouhý časový limit, pokud zadáváte platbu v pracovní den, obvykle přijdou peníze následující pracovní den. Pokud platíte večer nebo o víkendu, je třeba počítat s časem na zpracování platby. V případě večerní platby mohou přijít peníze první nebo druhý následující pracovní den, při platbách zadaných přes víkend může být převod ukončen v pondělí nebo úterý. Pokud čekáte déle než takto uveden čas, kontaktujte nás prosím.

V případě online platby prostřednictvím platební brány přesun peněz proběhne téměř okamžitě. Do emailu vám přijde automaticky vygenerovaná notifikace o přijetí platby, a následně vám přijde email s aktivačním klíčem.

Je také možné, že aktivační klíč vám byl odeslán, jen nastala chyba ve vašem emailovém serveru, kdy se vám email nezobrazil. V tom případě si prosím nejprve zkontrolujte SPAM (nevyžádanou poštu), nebo rozklikněte celou konverzaci s naším obchodem, aktivační klíče mohly být poslány ve více emailech a starší maily tak v konverzaci skrylo.

Pokud email s klíči nenajdete ani po této kontrole, kontaktujte nás prosím prostřednictvím EMAILU a emaily vám rádi ještě jednou přepošleme.



Dá se u vás PLATIT i prostřednictvím PayPal / Paysafecard?



Platbu prostřednictvím PayPal / Paysafecard v současnosti bohužel neposkytujeme, protože mají tyto služby zavedeny vysoké poplatky za převod peněz, což by bylo pro zákazníka nevýhodné. Všechny platby, kterými lze platit na našem eshopu, jsou bez poplatků, platíte pouze částku za zvolenou hru, bonusová hra i doručení emailem jsou samozřejmě zdarma.



Mám na nákup u vás ZÁRUKU?



Samozřejmě, na všechny naše aktivační klíče máte 100% záruku, garantujeme, že po zaplacení objednávky si hru aktivujete námi odeslaným aktivačním klíčem. V případě, že máte problém s aktivací hry, prohlédněte si prosím výše uvedený postup při aktivaci her. Pokud se vám hru přesto nepodaří aktivovat, kontaktujte nás EMAILEM a situaci co nejdříve vyřešíme k vaší spokojenosti.

V případě, že máte specifický technický problém přímo se spuštěním hry, kontaktujte nás taky EMAILEM na info@gamershop.sk. V emailu prosím uveďte číslo vaší objednávky a připojte screenshot chybové hlášky nebo daného problému (fotka obrazovky: Alt + Print Screen -> ctrl V) + konfiguraci počítače: procesor, grafickou kartu, paměť RAM a operační systém, i to zda je 32 nebo 64 bit. Následně prodáme váš problém kolegovi z IT oddělení, aby vám poradil, bude vás zpětně kontaktovat.

Všechny problémy spojené ať už s aktivací, instalací nebo spuštěním hry se však snažíme v maximální možné míře řešit. I v případě, že nastane problém s hrou, máme k dispozici kvalifikované techniky, kteří vám nabídnou řešení pro optimalizaci průběhu hry. S běžnými problémy vám poradíme obratem, na emaily odpovídáme max. do 1 hodiny v pracovních dnech, o víkendech do pár hodin, a v případě specifického technického problému je doba čekání na odpověď rovněž pár hodin, případně následující pracovní den.

O naší důvěryhodnosti a službách se můžete sami přesvědčit prostřednictvím zkušeností zákazníků, kteří u nás reálně nakoupili a dali nám pozitivní recenze.



ZÁKAZNÍCKA PODPORA - kontakt



Kontaktovat nás můžete v pracovní dny od 08:30 do 21:00 přes email, nebo telefonicky a odpovíme vám do pár minut.

Přes víkendy a svátky pracujeme také, ale v omezeném režimu, kontaktovat nás můžete emailem, na který vám do pár hodin zašleme odpověď.


Email: info@gamershop.sk

Telefon: +421 948 487 444



Interbook s.r.o.


Sídlo:
Ružinovské centrum, Klincová 37/ B, 821 08 Bratislava
IČO: 46570420, DIČ: 2023471956, DPH: SK2023471956

Bankovní spojení:
Banka: Fio Banka Czech Republic a.s.
Číslo účtu: 2600627754/2010

2.jpg